Välkommen

Den här bloggen handlar om mig och min familj. Jag kommer skriva om allt från jobb och dagis till inredning, trädgård, matlagning och bakning samt pyssel av olika slag t ex scrapbooking.
Hoppas att just Du hittar något spännande att läsa om.

söndag, januari 11, 2009

Nice Blog Award!



Jag har fått en Nice Blog Award!
Min allra första award! Jag fick den av en av mina bästa vänner Cantina som har bloggarna Lilla Vicke Vire och Cantina-bitar. Blev så glad! Speciellt över motiveringen.

"Det var hon som lockade in mig i bloggarnas värld och som även hjälper med viss bloggdesign. Både hon och jag är noviser men det är alltid hon som löser motgångarna :)".

Tack snälla du! Kram vännen!

Nu ska jag då försöka välja någon som jag ska ge den fina awarden vidare till. Hmmm......

Jag väljer, utan direkt svårighet, min vän Malins jättefina fotoblogg. Jag har väl i princip samma motivering som Cantina hade för att ge den till mig.
Malin inspirerade mig till att själv skaffa mig ett krypin på nätet. Hon hjälper mig både nu och då med allt från bildredigering till personlig uppmuntran. Du är en STOR inspirationskälla Malin och jag är djupt imponerad av både din fotografering och din personliga styrka! Rock on girl!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ammmeeeeen!!! Blir helt rörd ju! TACK!