Välkommen

Den här bloggen handlar om mig och min familj. Jag kommer skriva om allt från jobb och dagis till inredning, trädgård, matlagning och bakning samt pyssel av olika slag t ex scrapbooking.
Hoppas att just Du hittar något spännande att läsa om.

söndag, januari 11, 2009

Boknörd?

Nu är min jobbhelg över! Jippie! De två nästkommande helgerna är mina att göra vad jag vill med! Åh så underbart skönt det är!

Kanske skulle jag ta och läsa en bok, hihi.....



Sitter här och laddar inför morogndagens invägning. Den första på 1 ½ månad. Kommer inte bli roligt för jag VET att jag har gått upp lite igen, suck. Satsar hårt och passar på att moffa i mig det sista av chokladen jag fick i nyårspresent av min chef. Från och med imorgon bitti blir det inga godsaker mer än på lördagarna. Nu är det dags att köra hårt och till sommaren kommer jag väga minst 10 kg mindre än idag. Så det så!

Inga kommentarer: