Välkommen

Den här bloggen handlar om mig och min familj. Jag kommer skriva om allt från jobb och dagis till inredning, trädgård, matlagning och bakning samt pyssel av olika slag t ex scrapbooking.
Hoppas att just Du hittar något spännande att läsa om.

fredag, januari 23, 2009

Helt utslagen

Vaknade med 40,4 i febertemp imorse. Kände mig helt däckad och det var med stor viljestyrka jag lyckades få i barnen frukost och få på dem rena kläder. Insåg dock mina begränsningar och förstod att jag inte skulle orka följa dem till dagis. Samtidigt ville jag vara ifred och få sova så hemma ville jag inte heller ha dem. Lösningen blev ett samtal till min underbara vän och granne Josse. Hon följde med barnen och lämnade dem på dagis. Tack underbara du! Jag är dig evigt tacksam!
Efter att ha sovit några timmar under eftermiddagen, fått i mig lite mat, superladdat med Ipren och vilat lite igen så mår jag faktiskt bättre. Hoppas på ett mirakel så vi kan åka imorgon. Vill ju så gärna!

2 kommentarer:

Cantina sa...

Krya på dig!!
Vad gullig Josse är! Ställer upp i vått och torrt!
Hoppas innerligt att du kände dig så pass frisk att du och din mamma fick göra den där hemligheten!

Anonym sa...

KRYA PÅ DIG!!!