Välkommen

Den här bloggen handlar om mig och min familj. Jag kommer skriva om allt från jobb och dagis till inredning, trädgård, matlagning och bakning samt pyssel av olika slag t ex scrapbooking.
Hoppas att just Du hittar något spännande att läsa om.

fredag, januari 16, 2009

Bloggpiff och julgransplundring

Sitter här och försöker piffa till bloggen lite. Går väl sådär. Men jag ska lyckas få det precis så där fint som jag vill ha det. Så småningom.

Borde egentligen packa ner allt julpynt i sina kartonger. Vi hade julgransplundring här igår och barnen dansade kring granen tills pyntet nästan trillade av den av sig självt.
Alice hjälpte gärna till att plocka ner alla julgranskulor och packa ner dem och sen monterade Magnus ner granen och bar ut den i förrådet till nästa år så det är klart. Däremot står alla porslinstomtar, adventsljusstakar, krubban och så vidare på hallbyrån och akvariet. Hmmm ingen bra plats alls men jag oooorkar inte nu.

1 kommentar:

Cantina sa...

Det är så skönt när man väl fått väck allt julpynt. Fast det känns tomt!
Kul att ni lagt in önskelistorna. Då får man lite tips om kommande födelsedagar. Eller är det önskningar som redan har en given givare?