Välkommen

Den här bloggen handlar om mig och min familj. Jag kommer skriva om allt från jobb och dagis till inredning, trädgård, matlagning och bakning samt pyssel av olika slag t ex scrapbooking.
Hoppas att just Du hittar något spännande att läsa om.

söndag, december 21, 2008

Midnatt råder....

Åh nu känner jag mig piggare igen. Skönt! Hoppas nu bara ingen annan i familjen blir sjuk!

Ikväll hade jag lite energi att göra något så vi julstädade hela huset i ett nafs. Dammat, dammsugat och moppat överallt. Rena badrum och nya fräscha lakan i sängarna. Julfint och rent och förhoppningsvis bacillfritt! Nu ska bara tomtarna fram....

Tipp, tapp, tipp, tapp..........

2 kommentarer:

Anonym sa...

Anton och jag har med haft det, jag igår. Känner mig lite bättre nu men ett malande illamånade dröjer sig kvar. Håller tummarna för en frisk jul för både er och oss!

Cantina sa...

Vill bara in och önska er en Riktigt GoD JuL!!
Hoppas att alla är friska och krya och att ni får en underbar dag i morgon!