Välkommen

Den här bloggen handlar om mig och min familj. Jag kommer skriva om allt från jobb och dagis till inredning, trädgård, matlagning och bakning samt pyssel av olika slag t ex scrapbooking.
Hoppas att just Du hittar något spännande att läsa om.

fredag, december 05, 2008

Huvudvärk....

Fick huvudvärk sista timmen på jobbet idag. Den blev bara värre och värre och när vi kom hem efter dagishämtning och allting tog jag en Ipren, slängde mig i soffan och vilade en stund när Magnus duschade av sig dieseldoften och smutsen och barnen lekte snällt.

Orkade helt enkelt inte laga middag så därför blev dagens aktivitet i kalendern ett besök på Mc Donalds. Barnen fick ju då även en present i form av en Happy Meal-leksak. Den här gången var leksaken åtminstone lite rolig. De fick varsin giraffen Melman från filmen Madagascar. Toppen tyckte båda barnen eftersom de fullkomligt älskar den filmen.

Inga kommentarer: