Välkommen

Den här bloggen handlar om mig och min familj. Jag kommer skriva om allt från jobb och dagis till inredning, trädgård, matlagning och bakning samt pyssel av olika slag t ex scrapbooking.
Hoppas att just Du hittar något spännande att läsa om.

fredag, december 19, 2008

Krasslig

Känner mig lite krassslig!

Har gått med en klump av lätt illamående i halsgropen sen igår kväll. Lägg till lite lindrig snuva och ett värkande huvud så är trion komplett. Blää det har varit en seg dag. Fixade jobbet men det gick i slow motion.
När jag kom hem tog jag mig lite frisk luft och promenerade upp till dagis för att lämna lite papper och hämta alla barnens kläder för tvätt under jullovet. Riktigt skönt! Men väl hemma igen orkade jag inte mer utan gick och la mig och somnade. Stackars Magnus fick fixa allt med middag och läggning av barnen själv. Ja, ja han klagade inte och när barnen lagt sig åkte han och handlade innan han fixade lite åt oss att äta. Jag klev upp ur sängen vid 20.30. (Tack hjärtat!)
Har nu ätit och sett en film och ska återvända till sängen för ytterligare sömn. Ska jobba hela helgen så jag hoppas verkligen jag mår bättre imorgon!

Inga kommentarer: