Välkommen

Den här bloggen handlar om mig och min familj. Jag kommer skriva om allt från jobb och dagis till inredning, trädgård, matlagning och bakning samt pyssel av olika slag t ex scrapbooking.
Hoppas att just Du hittar något spännande att läsa om.

torsdag, december 11, 2008

39,2 :-(

Det har varit en bra dag.

Ja ända fram tills ikväll då och då är det bara en sak som är dålig så på det stora hela har dagen varit kanon helt enkelt.

Det började bra redan imorse med att alla morgonbestyr och lämning på dagis gick som en dans. Vi kom till och med i tid till dagis. :-o
På jobbet flöt allt på i ett rasande tempo och saker löste sig plättlätt. Jag fick sluta i tid och hann till och med att svänga förbi Lotta design och fixa en ny krok till ett av örhängena jag gjorde i tisdags. Lyckades ju ha sönder en på direkten.

Hämtade barnen på dagis och presenterade sen dagens kalenderöverraskning. Det blev inget paket idag men likväl en aktivitet. Vi hälsade på Josse, Emma och Clara en stund. Barnen blev jätteglada över att få leka och jag fick ju både fika och en pratstund så jag var mer än nöjd. Alltid lika trevligt!

När vi kom hem vid middagsdags tyckte jag Alice var lite varm och tog tempen på henne. Hon hade 39,2 så inte var det så konstigt att hon varit extra gnällig under eftermiddagen. Usch känns inte kul att hon är sjuk igen, speciellt inte nu när det snart är lucia. Får se hur det utvecklar sig om det får bli en tur till vårdcentralen redan imorgon.

1 kommentar:

Cantina sa...

Krya på Alice :-( Igen!
Skönt annars med en dag som känns så bra!