Välkommen

Den här bloggen handlar om mig och min familj. Jag kommer skriva om allt från jobb och dagis till inredning, trädgård, matlagning och bakning samt pyssel av olika slag t ex scrapbooking.
Hoppas att just Du hittar något spännande att läsa om.

söndag, november 09, 2008

Pappas dag!

Fars dag!
Kanske är det precis som så många andra dagar mest ett kommersiellt jippo men trots allt är det en dag då man får tillfälle att tänka lite extra på någon som man håller kär.

Själv kunde jag inte önska mig en bättre pappa. Han är helt underbar och perfekt precis som han är. Vi är ju trots allt ganska lika, åtminstone till humöret. :-) Kram på dig pappsingen!

När jag gjorde valet att hålla fast vid Magnus och senare även dela glädjen att få två söta små flickor tillsammans med honom kunde jag omöjligt veta vilket bra beslut jag tog. Töserna har en engagerad och kärleksfull pappa som skulle gå i döden för dem.
Kärleken mellan barnen och Magnus är ömsesidig och de avgudar varandra. Helt underbart att se och det värmer mitt hjärta. Alla barn borde få sådan kärek varje dag! Tyvärr är det ju inte så i verkligheten och det gör ont att tänka på. Men det känns tryggt att veta att åtminstone mina barn är omgivna av massor människor som älskar dem och då främst vi, Magnus och jag, deras mamma och pappa! Puss på er mina älsklingar! Alla tre!


Pappa och nyfödd liten Alice



Pappa och några minuter gammal Ellen

1 kommentar:

Cantina sa...

Så underbart!!
På bilden med M och Ellen ser man verkligen kärleken i hans ögon när han beundrar sin nytillkomna dotter.