Välkommen

Den här bloggen handlar om mig och min familj. Jag kommer skriva om allt från jobb och dagis till inredning, trädgård, matlagning och bakning samt pyssel av olika slag t ex scrapbooking.
Hoppas att just Du hittar något spännande att läsa om.

onsdag, november 05, 2008

Julkonsert



NU har jag bokat biljetter till årets julkonsert!

Mamma och jag ska gå till Cloetta Center den 17 december och titta och lyssna på Peter Jöback. Det ska bli så mysigt. Det är så roligt att göra saker på tu man hand med mamma och att dessutom få njuta av lite julstämning och fin musik gör ju inte saken sämre.

Jag längtar verkligen till december nu! Snälla november försvinn för nu vill jag sätta upp adventsljusstakarna bums!

Ooooo heeeelgaaaa naaaaaaaaaaaaaaatttttt......................................

1 kommentar:

Cantina sa...

Åh, vad mysigt det där lät!!