Välkommen

Den här bloggen handlar om mig och min familj. Jag kommer skriva om allt från jobb och dagis till inredning, trädgård, matlagning och bakning samt pyssel av olika slag t ex scrapbooking.
Hoppas att just Du hittar något spännande att läsa om.

måndag, november 03, 2008

En trött viktuppdatering.....gäääsp

Kom hem från jobbet för en stund sen. Känner mig helt snurrig så trött är jag. Antar att det är allt fixande inför Magnus fest, själva kalasandet och så Alice feber med tillhörande nattvak som börjar sätta sina spår.
Jag ska alldeles strax gå och sova men tänkte bara uppdatera viktkollen lite först.
Efter alla godsaker i helgen är jag mycket nöjd med veckans resultat, -0,3 kg vilket ger en vikt på 67,5 kg för närvarande. Nu är det bara ett kilo kvar till mitt delmål på -10 kg och jag vet att jag troligen kommer klara det redan under den här veckan för när jag fuskvägde mig i lördags morse innan alla bullar och kakor var jag nere på 66,8 kg. Inte långt kvar nu alltså!
Nä nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen. Natti, natti!

1 kommentar:

Cantina sa...

YES! Det är alltid lika roligt att läsa här om din viktnedgång! Det är lika spännande varje måndag/tisdag att se hur det har gått den gågna veckan!
Hoppas att Alice är bättre och att du har fått sova i natt!