Välkommen

Den här bloggen handlar om mig och min familj. Jag kommer skriva om allt från jobb och dagis till inredning, trädgård, matlagning och bakning samt pyssel av olika slag t ex scrapbooking.
Hoppas att just Du hittar något spännande att läsa om.

lördag, november 22, 2008

Julklappsinköp

Lördag och äntligen en feberfri Alice! Det kan knappast bli så mycket bättre just nu.

Vi firade med en liten utflykt. Blev lite julklappsshopping och så chokladbollsfika efter Alice önskemål.
Man kan väl säga att vi var långt ifrån ensamma ute på Tornby. Herregud vad folk och bilar det var överallt. Trots kaoset lyckade vi faktiskt fixa nästan alla julklappar idag. Det är några till barnen kvar och så den till min lillebror och hans sambo. Känns skönt att kunna ägna sig åt annat framöver. Julpyssel till exempel! :-D

Imorgon ska vi "fuska" lite och sätta upp ljusslingan som ska vara i rönnen utanför köksfönstret! Kan inte hålla mig längre, och förresten så hinner vi inte nästa helg då jag jobbar så det blir ju jättebra att göra det imorgon istället. Längtar efter att få plocka fram fönsterstjärnorna och ljusstakarna också. Snart, snart är det dags....

Inga kommentarer: