Välkommen

Den här bloggen handlar om mig och min familj. Jag kommer skriva om allt från jobb och dagis till inredning, trädgård, matlagning och bakning samt pyssel av olika slag t ex scrapbooking.
Hoppas att just Du hittar något spännande att läsa om.

söndag, september 14, 2008

Slösöndag

Håller på och jobbar med bloggens utseende hela tiden nu. Ändrar och ändrar och ändrar igen. Vet inte om det blir snyggare men jag lär mig saker på vägen i alla fall och just nu är det det som är det viktigaste.
Har hittat en sida med några steg för steg-guidningar där det finns ett par roliga grejer jag ska prova framöver. Kul att få sätta lite egen prägel på sidan och inte bara ha standardmallen som alla andra.
Så att det kanske ser konstigt ut och är lite rörigt här en tid framöver får ni ha överseende med. Det tar tid att bli bloggexpert! ;-)

Idag har det varit en riktig slösöndag här. Jag har knappt varit utanför dörren trots att vädret faktiskt varit rätt ok. Lite ångestframkallande så här i sista minuterna av helgen men det var skönt att bara vara inne just då.
Har i alla fall planterat min kruka med höstväxter som ska stå utanför entrén. Fotade den också som jag lovade men sen dog batteriet så jag har inte lyckats få över bilden i datorn än. Ja,ja ni får väl helt enkelt se den bilden en annan dag.

Nu ska jag gå och plocka fram alla kläder och grejer som ska med imorgon bitti och sen är det dags för sängen. Har bakpass på jobbet imorgon nämligen och börjar redan klockan 7 så det blir till att vakna av väckarklockan redan vid 05.20. Usch det är alldeles för tidigt tycker jag, men å andra sidan får jag ju komma hem tidigt också eftersom jag slutar redan 13.30. Härligt då ska nog barnen och jag ta en sväng till lekparken på väg hem från dagis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lät ändå som en skön söndag trots att hastigheten inte var så hög!! Vägningsdags i morgon eller?? Spännande!!