Välkommen

Den här bloggen handlar om mig och min familj. Jag kommer skriva om allt från jobb och dagis till inredning, trädgård, matlagning och bakning samt pyssel av olika slag t ex scrapbooking.
Hoppas att just Du hittar något spännande att läsa om.

måndag, oktober 06, 2008

Tvärnit :-(

Jaha, då var det måndag igen. Jag hade gärna varit ledig ett par dagar till för det finns hur mycket som helst att göra. Men, men jag ska inte klaga. Jobbade ju bara idag och sen har jag ledig dag imorgon redan. Känns riktigt trevligt :-D

Dagens stora händelse på måndagar är numera morgonens vägning. Idag var det dock inte alls kul. Vet inte vad som har hänt för min viktminskning som började så bra har tvärnitat fullständigt. Och NEJ jag har inte fuskat alls utan sköter mig faktiskt exemplariskt även om det är svårt. Hoppas det kommer igång igen för detta är segt och knäckande för självförtroendet.
Resultatet för veckan blev i alla fall 70,5 kg, alltså -0,1 kg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

+/- 0 är alltid bra då kommer det snart ett soooort - Kämpa på!

Cantina sa...

Trist med trist resultat på vågen. Det KAN ju vara så att kroppen nu har fattat att det är nedgång som gäller och stretar emot allt vad den är värd. Hoppas att det vänder snart. Det måste det väl göra med tanke på hru du rasat i vikt tidigare!pjdaz