Välkommen

Den här bloggen handlar om mig och min familj. Jag kommer skriva om allt från jobb och dagis till inredning, trädgård, matlagning och bakning samt pyssel av olika slag t ex scrapbooking.
Hoppas att just Du hittar något spännande att läsa om.

söndag, augusti 10, 2008

Blocketfynd

Ja ni idag har jag, eller rättare sagt vi ;-) , fyndat på Blocket. Det var faktiskt första gången som någon av oss köpte något via Blocket, tidigare har vi bara sålt själva.
Vad vi köpte? Ja det blir en överraskning! Jag kan säga så mycket att det är ytterligare ett renoveringsprojekt som ska målas..... ja kan ni gissa vilken färg? :-D
Lovar att visa bilder så fort vi är klara vilket borde bli i slutet av veckan kanske.

Idag kan jag visa bild på något annat jag har köpt. Har visst shoppat en hel del på semestern i år, oops.

Hittade den här underbara skålen/blomkrukan i en liten mysig inredningsbutik när vi var i Vadstena på "Nostalgiafton" förra onsdagen. Gillar den jättemycket och just nu står den i mitt köksfönster.


Visst är den fin?
Om nu någon börjar undra vad "Nostalgiafton" är för något så kan jag berätta att varje onsdag under sommaren samlas en massa entusiaster med sina motorcyklar och bilar, både gamla och nya, bredvid slottet i Vadstena. Det spelas musik och finns fika och mat att köpa och det är jättekul att bara gå runt och titta på allt.
Vi passade dessutom på att göra en halvdagsutflykt av det och promenerade längs Vätternstranden, kikade på klostret och åt god mat på fina restaurangen. Härlig dag helt enkelt!

1 kommentar:

Anonym sa...

MEN!!! Nu blir jag ju SÅ nyfiken på vad det är för Blocketfynd du gjort!