Välkommen

Den här bloggen handlar om mig och min familj. Jag kommer skriva om allt från jobb och dagis till inredning, trädgård, matlagning och bakning samt pyssel av olika slag t ex scrapbooking.
Hoppas att just Du hittar något spännande att läsa om.

måndag, mars 02, 2009

Bläää.....

Jahopp inte var det "bara" feber och snuva. Nä alldeles nyss har vi varit uppe och sanerat säng, satt igång en tvättmaskin och badat liten tvååring. Hon gnydde där uppe och jag gick för att titta till henne. Hittade henne sovandes i en stor pöl av kräks. Urk inte alls trevligt.

Det känns ju inte direkt roligt att vi höll barnen hemma från dagis bara för att slippa magsjukan och sen drar jag hem skiten från jobbet. Ja, ja sånt är livet och varför skulle just vi slippa just detta? Vi får ju för sjutton allt i sjukdomsväg numera. Känns det som i alla fall!

Nä nu ska jag ladda för en sömnlös natt.....

1 kommentar:

Cantina sa...

Nä :-( SKÖNT att vi betämde att inte träffas igår trots allt!! Och du är INTE välkommen hit ikväll!!
Krya på er allesamman!