Välkommen

Den här bloggen handlar om mig och min familj. Jag kommer skriva om allt från jobb och dagis till inredning, trädgård, matlagning och bakning samt pyssel av olika slag t ex scrapbooking.
Hoppas att just Du hittar något spännande att läsa om.

torsdag, maj 14, 2009

En otrolig trötthet

Herregud hur trött kan man bli egentligen?

Nu har jag somnat i soffan framför Bolibompa de senaste tre kvällarna. Inte blir jag piggare för det. Just nu är det enda jag gör, jobba, lämna/ hämta barn på dagis, handla och laga middag och så sova då förstås. Snälla någon kom och ryck upp mig från den här dvalan! NU!

Tack och lov har jag bara ett arbetspass kvar den här veckan. Jobbar mellan 14 och 20 imorgon. Sen är det helg! Skönt!

I helgen ska vi bygga muren till vårt blivande trädgårdsland är det tänkt. Hoppas på fint väder! Igår kom Magnus hem med 2,2 ton murstensblock i lastbilen så det kommer bli en del styrketräning på köpet för att lägga alla dessa stenar på plats. Men det är ju bara positivt med gratisträning hihi.

På lördag kväll ska jag hem till Malin för en massa tjejsnack och lite vin på balkongen. Ser verkligen fram emot det. Ska bli ett härligt avbrott. Hoppas jag kan tigga till mig en liten sovmorgon på söndag.....

1 kommentar:

Cantina sa...

Lilla gumman - låter som om allergimedicinen och våren tar ut sin rätt!
Hoppas att du snart känner dig piggare. Annars är det ju ruskigt snart semester!