Välkommen

Den här bloggen handlar om mig och min familj. Jag kommer skriva om allt från jobb och dagis till inredning, trädgård, matlagning och bakning samt pyssel av olika slag t ex scrapbooking.
Hoppas att just Du hittar något spännande att läsa om.

söndag, juni 07, 2009

Canon eos 500D

Tadaaa.......

detta är vad som fick följa med hem igår.

En Canon eos 500D som jag älskar från första stund! Just nu håller jag på att läsa, testa och fotografera mig igenom instruktionsboken. Vill lära mig allt! Gissar att det kommer ta några år tills det målet är uppfyllt hi,hi.
Det kommer bli måååånga bilder denna sommar kan jag lova! Tjoho jag är lika glad som ett barn på julafton, precis som killen som sålde kameran till oss noterade med ett flin.

Här kan man läsa alla detaljerna om kameran om man är nyfiken.

Idag har vi fortsatt vårt shoppande men nu var det växter till trädgårdslandet och våra krukor som stod på tur. Vi fick bland annat med oss en mörkröd klätterros (Ingrid Bergman), en STOR dahlia, en rabarberplanta, blåbär, lingon och allåkerbär hem. En del ätbart och en del bara för mysfaktorns skull. Lagom balans är bäst.

Nä nu ska jag fortsätta pyssla lite med min nya favoritleksak en stund. Ha det gott så länge!

2 kommentarer:

Malin sa...

Åh va kul! Grattis till en canonbra kamera ;-)

Cantina sa...

Åh, äntligen!! GRATTIS!! Nu kommer det bli MASSOR med bra bilder!!